דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


להיות הבוס של עצמך - לימודים לפיתוח קריירה עצמאית 

מאת    [ 09/03/2011 ]

מילים במאמר: 329   [ נצפה 2433 פעמים ]

החלום להקים עסק עצמאי ולהחליט לבד מתי להתעורר בבוקר, הוא חלומם של רוב האנשים בעולם. אולם הדרך לפתיחתה של חברה מצליחה ומשגשגת יכולה לקרות דרך הכשרה הנדרשת כדי להשיג תחום מקצועי ועסק רווחי. על מנת לרכוש את המיומנויות הדרושות לביסוס קריירה עצמאית, מוצעים מספר תארים שניתן ללמוד בישראל אשא מקנים את הכלים הדרושים.

מעל לכל התארים המוצעים, תואר ראשון במנהל עסקים מעניק את הבסיס הדרוש להבנת הניהול העסקי. לימודי מנהל עסקים נלמדים בהתמחויות שונות, כגון תואר ראשון במנהל עסקים עם התמחות במימון, או התמחות בייעוץ ארגוני. בסיום הלימודים יוצאים בוגרי תואר ראשון במנהל עסקים לשוק העבודה עם כלים מעשיים הניתנים ליישום במגוון חברות ועסקים.

לימודי רפואה משלימה מאפשרים גם הם לעסוק במגוון תחומים באופן עצמאי. תואר ראשון ברפואה משלימה עוסק בטיפולים אלטרנטיביים שונים שהסטודנטים יכולים ליישם עם סיום לימודי רפואה משלימה כגון טיפול בצמחים (נטורופתיה וצמחי באך), מסאז'ים ועוד. בזכות מגוון המיומנויות לטיפול שנרכשות דרך תואר ראשון ברפואה משלימה, יוכלו הסטודנטים לפתוח עסק עצמאי המעניק שירותים תראפיים שונים.

גם תואר ראשון במשפטים מאפשר פתיחה של משרד עורכי דין עצמאי בעתיד, זאת לאחר שנרכש ניסיון וכן מוניטין מספק. לימודי משפטים עוסקים בהכשרה המקצועית הדרושה לתחום עריכת הדין, כאשר זהו מקצוע בעל ביקוש רב בישראל, שכן ישראל בעלת מספר עורכי הדין הגבוה ביותר בעולם על כל נפש. רבים מבוגרי תואר ראשון במשפטים התחילו בתעסוקה במשרד של עורך דין אחר, ולאחר מכן השתמשו בכלים שרכשו למטרת הקמתו של עסק עצמאי משלהם לייעוץ משפטי. בזכות ההתמחויות השונות הנלמדות במסגרת לימודי משפטים, יוכלו הבוגרים להעניק את הסיוע המשפטי בתחומים ספציפיים, תוך ניצול הידע הרב שנרכש במהלך התואר.

לימודי צילום הם הזדמנות לעסוק בקריירה עצמאית ויצירתית כאחד. בוגרי תואר ראשון בצילום יוכלו להתחיל קריירה אמנותית בתחום, לעבוד כפרילנסרים מול גופי תקשורת ולנסוע אל צילומים במקומות מרתקים ברחבי העולם. רבים מבוגרי תואר ראשון בצילום בישראל, כגון זיו קורן ועדי נס, כבר ייסדו קריירה מצליחה ועצמאית בענף הצילום. במסגרת לימודי צילום רוכשים הסטודנטים מיומנויות שונות בתחומים ממוקדים של צילום כגון צילום עיתונאי, מסחרי, צילום נוף, וכדומה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב